وی آر اف مدیا

VRF Media

برند مدیا با ارائه وی آر اف مدیا توانسته است تحول عظیمی در ارائه محصولات تهویه مطبوع به وجود آورد. سیستم‌های تهویه مطبوع هر کدام به علت داشتن مزایا و عیوب متفاوت، جهت استفاده در فضای خاصی مساعد هستند. مثلا برای حداکثر کارایی در یک بیمارستان، نوع خاصی از تهویه لازم می‌باشد، اما منازل مسکونی با نوع‌های دیگر تهویه کارآمدتر هستند. وی آر اف از مطلوب‌ترین سیستم‌‌ها جهت تهویه مطبوع است که موقعیت ویژه‌ای میان کاربران به‌خصوص در مناطق وسیع دارد. این سیستم از دو یونیت خارجی و داخلی ایجاد شده است و قادر است هوای سرد و یا گرم را به وسیله لوله‌های مسی که به یونیت داخلی متصل است به محیط منتقل کند.

جهت مشاوره و خرید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:
0919091189102122581821

What is VRF Media

وی آر اف مدیا چیست؟

نیکنامی وی آر اف مدیا به علت کیفیت بالایی است که این محصول دارد. همان‌طور که می‌دانیم قطعا اولین فاکتوری که هر خریداری مورد بررسی قرار می‌دهد، دوام و کیفیت قطعاتی است که در محصول مورد استفاده قرار گرفته است. وی آر اف مدیا نیز به علت کیفیت قطعات به کار برده شده، در جایگاهی بالاتر از سیستم‌های تهویه دیگر از این نوع ویژه قرار دارد.

برخی انواع وی آر اف مدیا: یونیت خارجی VRF‎ مدیا ، یونیت خارجی مینی VRF مدیا ، کیت اتصال تبدیل لوله های VRF مدیا ، یونیت داخلی VRF سقفی توکار اسلیم مدیا ، یونیت داخلی VRF دیواری مدیا ، یونیت داخلی VRF کاستی چهار طرفه مدیا
بیشتر بدانید

Features of VRF Media ویژگی های مینی وی آر اف

ویژگی های وی آر اف مدیا

این سیستم متشکل از یونیت بیرونی و یونیت درونی است. به شکلی که یونیت خارجی این امکان را دارد به تعداد بالایی یونیت داخلی متصل شود. در آخرین نسل این سیستم، تعداد یونیت‌های داخلی 64 عدد است. با در نظر گرفتن طراحی، شرایط ساختمان و سرمایه از یونیت‌های داخلی گوناگونی در این سیستم تهویه مطبوع می‌توان استفاده کرد. مصرف پایین انرژی در این سیستم، شرایط را مهیا ساخته تا از سرمایش و گرمایش بتوان به طور همزمان و یا جداگانه استفاده کرد. جهت انتخاب صحیح میان این تعداد تنوع در وی آر اف مدیا بایستی با کارشناسان مربوطه در این حوزه مشورت کنید. بدین منظور متخصصان گروه بادبان تهویه پارسیان از وارد کنندگان تهویه مطبوع مدیا در ایران، خواهند توانست به بهترین شکل پاسخگوی سوالات تخصصی شما عزیزان در این حیطه باشند.

طرز کار وی آر اف مدیا

تبرید تراکمی VRF مثل هر چرخه تبرید دیگری است با تفاوت داشتن مبرد. در حالی که در سیستم‌های مشابه مانند چیلرهای آب خنک و یا چیلرهای هواخنک که به روش تبرید تراکمی عمل می‌کنند، شاهد ورود آب به یونیت داخلی یا فن کویل و یا هواساز هستیم.
در حقیقت، سیستم‌های VRF با استفاده از یک مبرد، که معمولاً گاز فریون است، کار می‌کنند و تولید گرما و سرما می‌کنند. چرخه تبرید تراکمی در VRF زمانی شروع می‌شود که مبرد وارد کمپرسور شود. مبرد در این بخش بسیار فشرده می‌شود و دما افزایش خواهد یافت و به صورت بخاری فشار قوی می‌شود. در گام بعدی این بخار وارد کندانسور یونیت بیرونی وی آر اف مدیا شده و به دلیل اینکه کویل‌های این قسمت از دستگاه با هوای آزاد و گردش آن تماس پیدا می‌کند. خنک شدن مبرد شروع می‌شود. این خنک‌سازی تا نقطه‌ای که مبرد به حالت مایع تبدیل می‌شود ادامه می‌یابد، ولی فشار آن بالا باقی می ماند و فقط دما کاهش می‌یابد.
دنباله بررسی سیکل‌های تبرید تراکمی وی آر اف مدیا ، بایستی به گردش مبرد در یونیت داخلی اشاره کنیم. هر یونیت داخلی مجهز به یک شیر انبساط است که موجب کم شدن فشار و خنک شدن مبرد می‌شود. بنابراین جریان هوای ورودی با برخورد به کویل‌های دستگاه خنک می‌شود. برخلاف چیلرها و سایر چرخه‌های تراکم، مبرد از این چرخه حذف نمی‌شود و چرخه تکرار می‌شود.

How VRF Media works

خرید وی آر اف مدیا

VRF مدیا مدل‌های زیادی دارد که هر کدام با توجه به مدل طراحی، گنجایش، کارایی و … برای موقعیت خاصی مناسب هستند. شرکت بادبان تهویه پارسیان فروشنده بهترین و بیشترین انواع این سیستم تهویه است و امکان خرید وی آر اف مدیا را با بهترین شرایط و قیمت استثنایی به شما ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید جهت مشاوره خرید رایگان و ثبت سفارش در صورت نیاز با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمائید.

یونیت بیرونی مینی وی آر اف مدیا

Media mini VRF external unit یونیت بیرونی مینی وی آر اف مدیا

مینی وی آر اف مدیا از یونیت‌های بیرونی دیگر این برند می‌باشد که با متصل شدن به 15 یونیت داخلی، سرمایش و گرمایش بهینه را فراهم می‌کند. مینی VRF از لحاظ گنجایش و اندازه نسبت به وی آر اف‌های معمولی کوچکتر است و دارای قیمت مناسب‌تری است.

این دستگاه با تولید کمترین صدا کار می‌کند و برای انواع ساختمان‌ها با کاربردهای مختلف قابل استفاده است.

مزایای وی آر اف مدیا

  1. نصب آسان

یکی از با اهمیت‌ترین مزایای این سیستم، نصب آسان و انعطاف‌پذیر می‌باشد. از آن‌جایی که احتیاج به کانال کشی در این گونه سیستم‌های تهویه مطبوع وجود ندارد، می توان در هر بنایی و بدون تخریب از این دستگاه‌ها استفاده کرد. سهولت نصب و راه اندازی باعث استفاده از این دستگاه‌ها در تعداد زیادی از بناهای حساس تاریخی و همچنین در انواع کاربری‌های مسکونی، تجاری، اداری و … شده است.

  1. راندمان انرژی بالا

کنترل انعطاف‌پذیر جریان مبرد باعث کم شدن مصرف انرژی این دستگاه ها و بالا رفتن راندمان و کارایی آن‌ها شده است.

High energy efficiency

  1. امکان تعویض کندانسور

در وی آر اف مدیا امکان تعویض کندانسور با کندانسور یدکی در صورت خرابی یا نیاز به تعمیر وجود دارد. در این صورت خرابی این قطعه باعث بروز خطا در سیستم نمی‌شود.

  1. قطعات یدکی فراوان در ایران

با توجه به اینکه بسیاری از برندهای معروف در ایران OEM شرکت مدیا می‌باشند (مانند trust  و … ) فراوانی وی آر اف مدیا در ایران زیاد می‌باشد و قطعات آن در بازار به مراتب بهتر از سایر برندها پیدا می‌شود.

  1. تنوع در یونیت‌های داخلی

مدیا یکی از شرکت‌هایی است که دست مصرف کننده را در عرصه تولید یونیت‌های VRF داخلی باز کرده است. به این معنی که با عنایت به نوع ساخت ساختمان، سلیقه مصرف کنندگان و عوامل تخصصی می‌توان از انواع یونیت‌های داخلی استفاده کرد.

6. Inverter technology in VRF media

قیمت وی آر اف مدیا

البته خرید محصول بدون اطلاع از قیمت غیرممکن است. قیاس قیمت‌ها و نوع‌های مختلف برندها یکی از مهم‌ترین مراحل خرید یک محصول بزرگ مانند سیستم تهویه مطبوع است. خوشبختانه باید توجه داشت که قیمت وی آر اف مدیا در مقایسه با کیفیت بی‌همتایی که ارائه می‌دهد، مناسب و مقرون به صرفه است. این سیستم جوابگوی احتیاج شما جهت تولید کردن گرما و سرما است. استفاده از آن خیلی منعطف بوده و می‌تواند دما را در هر یونیت کنترل کند. سهولت استفاده و طول عمر قطعات نیز با پرداخت هزینه‌ی مقرون به صرفه ایجاد خواهد شد.

جهت اطلاع از قیمت مدیا VRF می‌توانید با کارشناسان فروش و بازرگانی بادبان تهویه پارسیان با شماره‌های 0919091189102122581821 تماس گرفته و در مورد جزئیات قیمت مطلع شوید.
بیشتر بدانید

Media VRF price

نتیجه گیری

اگر به دنبال بررسی دقیق و کامل تمامی برندها برای خرید وی آر اف مدیا هستید، با مشاهده بهترین مزیت‌های این برند می‌توانید تصمیمات بهتر و آگاهانه‌تری بگیرید.

  • قطعات برند مدیا قابل تعمیر بوده و در صورت بروز مشکل به راحتی می توانید با هزینه‌ای مناسب قطعات را تعمیر یا تعویض نمایید.
  • تولید گرما و سرما توسط این سیستم VRF بسیار گسترده است و می تواند نیاز کاربران را به خصوص در مناطق حاره‌ای برطرف کند.
  • مبرد مورد استفاده در محیط VRF برگشت‌پذیر است و می توان از آن مجددا استفاده کرد.

سوالات متداول در مورد وی آر اف مدیا

مزایای وی آر اف مدیا نسبت به سایر برندها چیست؟

فراوانی محصول در ایران، امکان بازیافت مبرد، جابجایی آسان، نصب راحت و ساده، سیستم ضدیخ داشتن هوشمند، صدای کم و عملکرد مطلوب و با قیمت مناسب از مزایای مهم سیستم VRF مدیا است.

هزینه VRF چقدر است؟

به دلیل تفاوت در نوع های مختلف این دستگاه و تفاوت در قیمت این دستگاه ها، امکان انتخاب قیمت مشخص برای این دستگاه ها وجود ندارد. اما می توان گفت که قیمت VRF در سایت بادبان تهویه پارسیان رقابتی‌تر است.

جهت خرید وی آر اف مدیا چکار بایستی انجام داد؟

شما عزیزان می‌توانید با تماس تلفنی با کارشناسان فروش سایت بادبان تهویه پارسیان اطلاعات کاملی در مورد VRF مدیا دریافت کرده و در صورت نیاز با قیمت بسیار مناسب سفارش دهید.

 

0%

امتیاز کاربران: 4.4 ( 14 رای)

4 دیدگاه

  1. سلام، آیا شرکت بادبان تهویه پارسیان فروش وی آر اف مدیا را در تمامی شهرهای ایران مانند تهران، اصفهان ، شیراز ، کرج، شمیران ، مشهد و … انجام می دهد؟

    1. سلام
      بله دوست عزیز، شرکت بادبان تهویه پارسیان فروش وی آر اف مدیا را در تمامی شهرهای ایران انجام می دهد.

    1. سلام بزرگوار
      جهت گرفتن استعلام قیمت وی آر اف مدیا و خرید با کارشناسان تخصصی فروش بادبان تهویه و شماره های 09190911891 – 02122581821 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

با غیرفعال کردن مسدودکننده تبلیغات از ما حمایت کنید